HTML

Beszélnünk kell!

Szeretnélek naponta egy Bibliai verssel elgondolkodtatni, emellett hetente négyszer, ötször fogok könyv- és filmajánló, időbeosztás, párkapcsolat és vezetőknek vezetésről témakörökben írni. Illetve amennyiben nem bírom ki, hogy egy aktuális hírhez ne szóljak hozzá akkor egyéb kategóriában fogsz találkozni vele. Igyekszem egy olyan blogot írni ami érdekes és hasznos a mindennapok szempontjából! Várom az észrevételeket!

Rovatok

Friss topikok

  • 20pluszkupak: Ha blogolni szeretnétek nézzétek meg ezt a rendszert! eblog.hu (2015.01.16. 22:08) Miért, hogyan blogoljak?
  • Alex ): Nagyon örülök hogy jól közelíted meg eme kérdést...:) Ha nem haragszol én meg a mindennapiba,szere... (2011.05.11. 12:06) A viskó
  • pizs (törölt): Szégyen ide vagy oda, sajnos még nem jártam Erdélyben, de most már tervben van, nagyon is!!! Sok s... (2011.04.14. 18:01) Erdélyben jártam
  • Szimpla: Amivel még eredményesebb lehet az összpontosításos célunk az az, ha prioritásokat állítunk fel az ... (2011.02.14. 22:27) Jobb mentális fókusz?
  • vezerfonal: @mErzsébet: Kedves Erzsébet! Nagyon megtisztelő, hogy ilyen kedvesen nyilatkoztál rólam. KÖSZÖNÖM!... (2011.02.12. 13:34) Házasság vagy egyéb alternatívák

Linkblog

Erdélyben jártam

2011.03.16. 15:53 :: vezerfonal

 A hétvégét Erdélyben töltöttem. Erdélyt nem véletlenül nevezik tündérországnak. Lenyűgöző tájak vannak. Igaz a távolságok is lenyűgözőek. Mindenesetre nagyon élveztem, hogy ott lehettem. Ez az oka, hogy nem írtam. Most viszont röviden megosztom élményeimet.

Az Alföld után igazi élmény volt a hegyek meredek és kanyargós útjain autóval utazni. Itt nem azon az egyhangú, unalmas utakon jártam. Roppant mód kell figyelni, ugyanis nem csak a kanyarok jelentik az izgalmat, hanem a gödrök az úton. Csoda, hogy nem szenvednek tengelytörést az ottani autósok. 

A legszebb a táj. A magyar emberek igen kedvesek voltak, sőt nagyon örültek annak, hogy valaki Magyarországról meglátogatja őket. 

Nagyon felhígult már a magyar lakosság. Sok a vegyes házasság. Fogy a magyar! Nemcsak itthon, hanem ott is. 

1 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://beszelnunkkell.blog.hu/api/trackback/id/tr802744517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2011.04.14. 18:01:38

Szégyen ide vagy oda, sajnos még nem jártam Erdélyben, de most már tervben van, nagyon is!!! Sok szépet hallottam Erdélyről.
A hegyekben való kanyargós utaktól viszont nagyon félek!!! (nem minden sofőr megy lassan) és különben is. :( :)
süti beállítások módosítása